Menší reklama, větší účinek?
Každý majitel továrny, nebo i podnikatel ví, že bez reklamy se toho tolik neprodá. Pokud lidé o výrobku či službě nevědí, tak si ji logicky nemohou objednat nebo výrobek koupit. Proto se výrobci pídí po tom, jakou reklamu nechat udělat a kam ji potom umístit. Ona totiž musí oslovit co největší počet lidí.
Proto se hledají atraktivní místa, nejlépe ve výši lidského oka, nebo raději výše. Musí se umístit tak, aby hlásala všude do světa, aby lidí kupovali to nebo ono.
Je zajímavé, že všichni platí za drahé reklamy a požadují je co největší. Ono je to pochopitelné, ale jsou i reklamy střední a malé, které také odvedou svou práci a jejich šíření mezi lid obecný přijde o dosti levněji.
Možná znáte ze starších amerických nebo našich filmů chodící reklamy. Například si to po chodníku mašíruje doutník značky CHACHA. Je polepen názvem své značky, a ještě může hulákat něco o tom, že doutníky firmy CHACHA jsou nejlepší na světe a gentleman jiné nekouří. Rázem se jejich prodej zvedne o dvacet procent.
Taktéž malé reklamy totiž dokáží to, co ty veliké. A to majitelé značkových výrobků vědí, a proto dávají své reklamy na všechno, co je malé a střední. Například reklamní trička jsou velmi výhodná stejně jako reklamní kšiltovky, nebo cokoli jiného. Výhoda je především v tom, že ji uvidí více lidí. Reklamu na komíně uvidí jen ten, kdo se kolem něj vyskytuje. Malé reklamy se za ním vydají samy. A další výhody, tyto reklamy se mohou dostat až za hranice, klidně do celého světa. Někdo jede na dovolenou tam, jiný onde a rázem se reklamní kšiltovka ocitá třeba v Rio de Janeiru, nebo na opačném konci světa.
Nuže, jak jsme poznali, nejen velká či obří reklama může zapůsobit na člověka, ale může to dokázat i ta na menší ploše. A rozhodně se jí dá vyrobit o hodně více kusů, takže zde bude do hry zapojena i kvantita.